måndag 1 oktober 2012
TV-kväll
Ikväll sitter jag bänkad i soffan med en liten godisskål. Först ska jag varva X-Factor med Project Runway Sverige, och sen blir det Ensam mamma söker.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar