måndag 26 november 2012
Äntligen!
Enligt väderleksrapporten ska det snöa hela helgen (lagom till lillajul!!) och sen även hela slutet på nästa vecka. Några minusgrader får vi också. Hoppas detta stämmer nudå, så kanske de riktiga julkänslorna börjar infinna sig
♥
Ääääntligeeen!
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar