söndag 4 november 2012
Om jag hade några hundra extra...
♥
Vit topp med detaljer
♥
Jacka med fuskpälskrage
♥
Mönstrade byxor
♥
Mönstrad klänning
♥
Läderstövlar
♥
Leggings med dragkedjor
1 kommentar:
Marie
4 november 2012 kl. 16:32
Ohh hade gärna ägt flera plagg av dem jag med =D
Svara
Radera
Svar
Svara
Lägg till kommentar
Läs in mer...
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Ohh hade gärna ägt flera plagg av dem jag med =D
SvaraRadera