söndag 25 november 2012
Ted
Igårkväll (eller inatt) såg jag & Roy filmen
Ted
. Den var inte så bra som jag hoppats på, men absolut sevärd om man gillar komedier!
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar