torsdag 20 december 2012
"Betalar du bloggvinsterna själv?"
Ibland gör jag det, ibland inte.
Till julkalendern har jag betalat det mesta själv, men annars är det nog mest produkter som företag sponsrat mig med som jag lottar ut.
Googlad bild
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar