tisdag 4 december 2012
Bitter
Det blev väckning 6.20 för mig idag. Tröööttt... Jag ska snart iväg och plocka upp lillen från skolan, så far vi vidare till tandläkaren. Sen ska jag minsann unna mig choklad, det behövs just nu. Mitt humör är inte på topp idag...
weheartit.com
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar