torsdag 6 december 2012
Dagens look
Idag har jag sett ut såhär:
Skön tröja, finaste halsbandet och så leggings & varma strumpor.
PS. Kolla vad blond jag blivit.. Jag måste inhandla hårfärg snart!! Rödhårig är det enda jag vill va!
1 kommentar:
Marie
6 december 2012 kl. 22:51
så fint så =D
Svara
Radera
Svar
Svara
Lägg till kommentar
Läs in mer...
‹
›
Startsida
Visa webbversion
så fint så =D
SvaraRadera