måndag 3 december 2012
Det snöar!!
Det är femton minusgrader och snöfall. Nu hoppas vi på drivor innan kvällen :)
weheartit.com
1 kommentar:
Marie
3 december 2012 kl. 20:52
Ohh så härligt
Svara
Radera
Svar
Svara
Lägg till kommentar
Läs in mer...
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Ohh så härligt
SvaraRadera