söndag 23 december 2012
Julkyrka
Ikväll har vi varit på "De vackraste julsångerna" till kyrkan. Så stämningsfullt. Äntligen börjar julstämningen infinna sig.
Nu ska jag fara iväg till Sandsund där Roy väntar.
Godnatt!
♥
weheartit.com
1 kommentar:
Marie
24 december 2012 kl. 01:09
Ohh så trevligt, förstår att det gav julkänslor
Svara
Radera
Svar
Svara
Lägg till kommentar
Läs in mer...
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Ohh så trevligt, förstår att det gav julkänslor
SvaraRadera