fredag 14 december 2012
Just nu...
Vad tror ni det är vi gör? Tävlar i vem som kan stoppa mest ost i munnen utan att kvävas? Deg-krig med grannarna? Bråkar om vem som knådar bästa bulladegen? Eller bakar vi pizza? Ja, man vet aldrig..
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar