lördag 12 januari 2013
Brudklänningen är inhandlad!
Den blivande bruden hittade sin klänning idag, så nu är det fixat. Det gick otroligt fort, men man vet nog då man hittat den rätta. Hon kommer att va så vacker i den
♥
Jag hittade också "min" klänning. Ååååh, nu vill jag också gifta mig :D
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar