fredag 11 januari 2013
Last Resort
Jag & Roy har börjat se serien Last Resort (som för övrigt hade premiär på TV för några dagar sen) och ja, den är helt okej. Påminner lite om Lost kanske.. Absolut sevärd!
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar