onsdag 2 januari 2013
Pärlor
Back in Vasa! Vi möttes av ett berg av post då vi klev innanför dörren, och däribland låg mitt paket med pärlor
♥
Ni vet vad jag kommer att pyssla med ikväll :D
PS. Jag har ännu ett halsband med buffelhuvud till salu!
Kolla här
.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar