fredag 11 januari 2013
Sjusovare
Godmorgon! (Ja, jag steg upp just).
Idag mår jag bättre, thank God! Jag ska dra iväg på ett ärende först, och sen blir det nog gymmet om illamåendet & magkramperna håller sig borta. Men först, frukost!
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar