måndag 14 januari 2013
Tips! God sallad
Den här salladen köpte Roy hem igår. Vi har ätit den tillsammans med både köttfärslimpa & kyckling, och den är såå god. För övrigt tycker jag att sånahär sallader brukar va rätt tråkiga..
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar