söndag 20 januari 2013
Trött på att jämt va trött!
Nu ska vi fara till Vasa, och jag är så sjukt trött, så jag hoppas verkligen att Roy kan köra. Det känns som att jag somnar när som helst nu..
I'm so f*cking tired of being tired all the time!
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar