tisdag 26 februari 2013
Bättre bilder på jackan
Medan jag var ute och rastade hunden & katten i morse så passade Roys lillsyrra på att ta lite bilder så att ni får se bättre bilder på jackan. Så, nu vet ni ungefär hur den ser ut :)
1 kommentar:
Marie
26 februari 2013 kl. 20:58
Fin jacka =D
Svara
Radera
Svar
Svara
Lägg till kommentar
Läs in mer...
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Fin jacka =D
SvaraRadera