söndag 17 februari 2013
Dagens lunch
Sällan jag tar sånahär bilder.. Måste skärpa mig. Dagens lunch fick bli BBQ figurpotatis och korv i ugn. Och såklart en massa rå lök och senap. Yummie. Inte den nyttigaste lunchen, men hey, det är söndag och vi lever bara en gång!
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar