torsdag 7 februari 2013
Day 3
Godmorgon! Efter 10 timmars(!) sömn, så är jag redo för min tredje praktikdag.
Vi kanske hörs på lunchrasten (om jag hinner), annars så fort jag kommit hem!
Ha en bra dag. xx
Fotograf:
Antonia Ström
1 kommentar:
Marie
7 februari 2013 kl. 11:15
ha en bra dag du med
Svara
Radera
Svar
Svara
Lägg till kommentar
Läs in mer...
‹
›
Startsida
Visa webbversion
ha en bra dag du med
SvaraRadera