söndag 17 februari 2013
Magic Mike
Det var (äntligen) min & Jennys tur att välja film ikväll, så då blev det
Magic Mike
& hans polare som fick stå för underhållningen. Haha..
1 kommentar:
20-something
18 februari 2013 kl. 13:49
Jag tackar inte nej till lite Joe Manganiello!
Svara
Radera
Svar
Svara
Lägg till kommentar
Läs in mer...
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Jag tackar inte nej till lite Joe Manganiello!
SvaraRadera