lördag 2 mars 2013
And the winner is..
Nu har jag dragit en vinnare av valfritt handgjort smycke, och den som får hem det här fina armbandet nedan är...
...
Jonna
. Grattis!
♥
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar