söndag 10 mars 2013

Mer livat på andra bloggen

Har ni hittat till nya bloggen än, eller sitter ni bara och väntar på att det ska dyka upp nåt inlägg här? ;) Haha.. På nya bloggen har det bl.a. kommit upp lite nya smycken till salu, shoppingtips, m.m. Så kolla in den, och följ mig på Bloglovin' så att du inte missar nåt! http://fames.se/saragunmarie/ 
Ta dock inte bort den här bloggen från Bloglovin' ännu heller, vänta tills jag bestämt mig för om jag kommer hit tillbaks eller stannar på den nya portalen.

Ursäkta om jag gör en förvirrade med två bloggar nu, men jag lider verkligen av beslutsångest just nu, haha.

Puss på er alla fina bloggläsare! ♥ 

2 kommentarer:

  1. blää jag vill inte att du flyttar. det blir så råddigt samt tycker inte om hur det ser ut på den där fame sidan... min åsikt men hoppas du stannar här!

    SvaraRadera
  2. Klart du ska blogga på fames :D
    Ja jätte!! :D läget med dig?

    SvaraRadera