onsdag 21 april 2010

ONSDAG

Min skoldag blev inget att hurra över. Huvudvärken blev bara värre, så jag blev tvungen att åka hem före lunchen. Jag somnade direkt jag kom hem, och sov ca. 3 timmar. Sen städade jag lite, o så kom Roy hit. Vi åkte till affären och handlade lite mat. Imorgon ska Roy laga en riktigt mumsig middag åt oss. :]
Nu har vi kollat Anna Anka söker assistent och Fuskbyggarna. Vi ska ännu kolla ett Bones-avsnitt om vi orkar.

Imorgon ska jag till skolläkaren, så får jag förhoppningsvis en remiss till nån massör. Vi får se hur det blir med skolan imorgon, om jag har huvudvärk så är det bättre att jag inte far. Nu har jag ju åtminstone nån att mysa med ifall jag stannar hemma. :]

Godnatt, vi hörs imorgon!

1 kommentar:

  1. mysigt att vara med pojkvännen (: jovisst kan jag göra det! lägger upp bilder lite då och då på mig själv, men borde kanske lägga upp fler?

    SvaraRadera