tisdag 18 maj 2010

DISSAR KISSIE

Det har slutat regna nu, och åskan kom inte speciellt nära tror jag. Det small till några gånger riktigt ordentligt, men inte nåt värre med det. Efter skolan har jag bara suttit och läst bloggar och kollat lite på tv. Jag borde städa och packa ner lite grejer, men jag har inte lust alls med det just nu.

Jag har även kollat Bella & Tyra Show -Eftersnack nyss (kollade showen för några dagar sen), och fy f*n vad Kissie skämmer ut sig!! Speciellt på eftersnacket då dom tar in hennes vänner som backar upp henne! Alltså vem tror hon att hon är egentligen?!? Jag har aldrig gillat henne, men inte f*n gillar jag henne mer efter detta!! Jag har absolut NOLL respekt för henne! Jag känner sån avsky mot henne, så att om jag mötte henne på stan så skulle jag spotta henne i ansiktet och ge henne en bitchslap på hennes feta tryne! Bara för att hon tror att hon får säga/göra vad som helst utan att ta konsekvenserna för det sen! Fy fanken alltså...


Haha nu ska jag inte hetsa upp mig över en sån löjlig människa mer, utan nu ska jag faktiskt ta itu med städning & packning!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar