söndag 18 december 2011

Vinn mascara

Here we go again! Den här gången tävlar ni om den här mascaran som ger förlängande effekt åt fransarna, i färgen svart. Den här mascaran är en av mina absoluta favoriter!

För att tävla så skriver du namn och mejladress (obligatoriskt).
För att dubbla dina vinstchanser (frivilligt) så följer du mig på Bloglovin' eller bloggar om tävlingen och länkar direkt till den (länka alltså inte bara till min blogg, utan direkt till det här inlägget).


Tävlingen pågår fram till fredag, 23.12. Jag drar då slumpvist en vinnare.


Kör hårt, love y'all. Lycka till! ♥ 

22 kommentarer:

  1. ja e med... igen!
    Maria Heikkilä, lill_mimmi@hotmail.com

    å ja länkar också på bloggen!

    SvaraRadera
  2. Jag vill också vara med!
    Sofia Ahlsved sofiaahlsved@gmail.com

    .. följer dej på bloglovin från förr! :)

    SvaraRadera
  3. ja e med!
    Jannica Byggmästar
    jannica_byggmastar@hotmail.com

    SvaraRadera
  4. Jag är heelt klart med!! :D
    Man kan aldrig få för många mascaror enligt mej haha! :D
    Jag följer och länkar! ;D

    http://r-ljung.blogspot.com/2011/12/tavling_18.html

    SvaraRadera
  5. Ojdå glömde hotmail adressen: R-Ljung@hotmail.se

    SvaraRadera
  6. jag är gärna med sötnos! och tack för din kommentar :*

    alexandraekstrand.blogg@live.se

    SvaraRadera
  7. Är gärna med, följer dig redan på bloglovin
    liselotte.202andersson@telia.com

    SvaraRadera
  8. Jag er med :)
    nina_nymark@hotmail.com

    SvaraRadera
  9. Jag e också me :)
    Paula Hagman paulahagman@hotmail.com

    SvaraRadera
  10. Jonna Korva
    jonna.korva@hotmail.com

    följer dejj redan på bloglovin, men har ingen blogg så kan inte länka :)

    SvaraRadera
  11. i'm in och följer dig förstås på bloglovin!
    jewelgrisen@hotmail.com

    SvaraRadera
  12. Perfekt, kom in på din blogg av en ren slump och är gärna med i denna tävling! :)

    // daniela
    dhaggman@abo.fi

    SvaraRadera
  13. Jag är med och följer dig på bloglovin och länkade på min blogg!

    Jessika_Warn@hotmail.com

    SvaraRadera
  14. Jag är supergärna med och följer dig redan via bloglovin

    anna.berglund70@yahoo.se

    SvaraRadera
  15. Jag är med :)

    mela_9090@hotmail.com

    SvaraRadera
  16. linda17v@hotmail.com18 december 2011 kl. 22:01

    Ny mascara skulle jag behöva :) Deltar med en lott.

    SvaraRadera
  17. Jennifer Sundqvist

    jenni.96@hotmail.com

    SvaraRadera
  18. Amanda Granholm

    amanda.granholm@hotmail.com

    SvaraRadera
  19. Sabina Morgenstern

    chobb88@hotmail.com

    Jag följer dig redan på Bloglovin.

    SvaraRadera
  20. Jag är med :)
    sandin.ida@hotmail.com

    SvaraRadera
  21. Jag är med! :) Följer redan dig på bloglovin :)

    jes.jon@hotmail.com

    SvaraRadera
  22. Jag är med!! Zakarias11@live.com

    SvaraRadera