tisdag 3 januari 2012

Gissa rätt och vinn en goodiebag

Eftersom jag varit så off på sistone, och är det fortfarande, så tänkte jag köra en liten "lek" med er bara för att kompensera lite. Jag skriver ner fem punkter -Fyra sanningar och en lögn, och ni ska försöka lista ut vilken punkt som är lögn. Bland de som gissar rätt så lottar jag ut en goodiebag proppfull med skönhetsprodukter från bl.a. Avon och Mary Kay. Okej? Let's go!


1. Jag var 16 år då jag gjorde mina första hål i öronen.

2. Jag halkade en gång inne i en matbutik och landade på röven i min varukorg som var full med mat.

3. Jag gillar varken Harry Potter- eller Sagan om ringen-filmerna.

4. Jag har åkt både ambulans och ambulanshelikopter.

5. Jag var så ivrig inför Pinks konsert så jag glömde ladda kameran och stod sen där med ett nästintill tomt batteri.


Skriv alltså en kommentar med den nummer på frågan som ni tror är lögn/påhitt. Skriv också ditt namn och din mejladress. Jag slumpar fram en vinnare bland er som gissat rätt på torsdag! Good luck 
Linda Sjölund är fotograf.

51 kommentarer:

  1. Vilken rolig tävling!! gissar på dessa :-)

    1. Påhitt
    2. Sant
    3. Påhitt
    4. Sant
    5. Sant

    namn: Fia Eriksson
    Mejl: fiiaeriksson__@hotmail.com

    SvaraRadera
  2. Jessica Lundqvist3 januari 2012 kl. 03:44

    Oj va svårt!

    Jag gissar på att nummer 3 är en lögn.

    SvaraRadera
  3. åhh, denhär var ju svår :D
    2:an?? :D

    SvaraRadera
  4. Oj, det var svåårt :D Men jag gissar att nummer 3 inte stämmer :D

    Charlotta Sundqvist
    lotta_sundqvist@live.se

    SvaraRadera
  5. Gissar att nr 2 inte stämmer.
    mooneye_@hotmail.com

    SvaraRadera
  6. Jessika Wärn
    Jessika_warn@hotmail.com

    Gissar att 4 är påhitt (=

    SvaraRadera
  7. Jag tror att tvåan er lögn :)

    Mela_9090@hotmail.com

    SvaraRadera
  8. Jag tror nog att 3:an är en lögn. :)

    Ha de bra!

    /Therese
    therese_fredriksson_3@hotmail.com

    SvaraRadera
  9. Jag gissar att nr.3 är en lögn :)

    SvaraRadera
  10. Jag gissar att nr 3 är en lögn :D

    Fanny Hedström
    fanny_h_97@hotmail.com

    SvaraRadera
  11. Jag gissar att nummer fem är den som inte stämmer! Ganska klurigt men roligt med denna tävling :) madelaine.haglund@hotmail.com

    SvaraRadera
  12. Jaa-a de var svårt men chansar endå på att 3an är ett påhitt :D

    Melinda Södö
    melinda962010@hotmail.com

    SvaraRadera
  13. Jag gissar att 3an är falsk, men ändå känns det som 1an haha... men neeej ja kör på 1an! ;D

    SvaraRadera
  14. jag gissar att nummer 1 är lögn.

    Emilia Häggman
    empilia@hotmail.com

    SvaraRadera
  15. Jag gissar på nummer.. 5! :)

    linda.sjolund@multi.fi

    SvaraRadera
  16. oj denna var knepig, men jag chansar på att 3an är påhittad :)

    Ann-Sofie Sandin
    ans_ros@hotmail.com

    SvaraRadera
  17. Jag gissar att nr.2 är en lögn :)

    Nina
    nina_nymark@hotmail.com

    SvaraRadera
  18. hmmmm gissar på att fyran är falsk :)

    Jonna Korva
    jonna.korva@hotmail.com

    SvaraRadera
  19. ja tråor att 5.an int stämber :)

    emmihannus@hotmail.com

    SvaraRadera
  20. oj vad svårt.. men jag gissar på att nr 2 är lögn :)

    jannica byggmästar
    jannica_byggmastar@hotmail.com

    SvaraRadera
  21. kul lek :)svårt men kommer att gissa på nummer 1, att den är påhittad :p /Elin
    elin_bostrom1@hotmail.com

    SvaraRadera
  22. Jag tror att punkt 1 e falsk. :)

    Janica Julin
    Lande_girl_90@hotmail.com

    SvaraRadera
  23. ja tror att tvåan int stämber :)

    lill_mimmi@hotmail.com

    SvaraRadera
  24. jag tror att trean är ett påhitt! :) jag som brukar veta rätta svari, men int nu! :/

    SvaraRadera
  25. jag gissar på att nr 1 int stämmer

    paulahagman@hotmail.com

    SvaraRadera
  26. Jag tror 3 är en lögn,
    Lina_stenman@hotmail.com

    SvaraRadera
  27. Såklart är det 3an eftersom du föredrar filmer som handlar om en töntig brud som lever för att ha en pojkvän (Twilight)

    SvaraRadera
  28. linda17v@hotmail.com3 januari 2012 kl. 22:56

    Gissar på nr 2.

    SvaraRadera
  29. Gissar på att 1:an är påhittat :)

    Belinda.marklund@hotmail.fi

    SvaraRadera
  30. jag tror 2:an är falsk!

    Sandrapenttinen@hotmail.com

    SvaraRadera
  31. Jag gissar på att 3:n är lögn.

    Chobb88@hotmail.com

    SvaraRadera
  32. ja tror att 2an int stämmer ;)

    cecilia storsjö
    ce_c_ilia@hotmail.com

    SvaraRadera
  33. Jag gissar på nr 3, jättesvårt men rolig tävling :D ha de så bra :)

    SvaraRadera
  34. Vilken härlig tävling!! Jag gissar på att 2an är en lögn!

    Ha det bra.
    emely.drugge@hotmail.com

    SvaraRadera
  35. Maria Westerlund4 januari 2012 kl. 14:50

    Jag gissar nummer 2.

    SvaraRadera
  36. jag gissar att nummer 2 är falsk :) camilla_nynas@hotmail.com

    SvaraRadera
  37. 2:an gissar jag att är påhitt! :)

    nina.enqvist95@hotmail.com

    SvaraRadera
  38. Jag gissar på 3:an :)

    Netti1999@hotmail.com

    SvaraRadera
  39. Jag gissar att nr 1 är falsk. :-)

    Johanna-1992-@hotmail.com

    SvaraRadera
  40. Jessica Lundqvist5 januari 2012 kl. 11:13

    Glömde ju att skriva min mailadress. Kommentar nr 2 är jag.

    Yeazz@hotmail.com

    SvaraRadera
  41. Jag trour att tvåan e falsk! :)

    Sandra Dahlsten
    Saendra94@hotmail.com

    SvaraRadera
  42. Hej!
    Jag gissar att punkt nr 1 är fel.. ? :)

    marl3n3_90@hotmail.com

    SvaraRadera
  43. tror nummer 2&4 är påhitt/falskt
    om jag vinner skriv meddelande till mig på min blogg,
    www.nattstad.se/mikaelaivanoff
    :D

    SvaraRadera