söndag 27 februari 2011

Vinn valfritt armband

Nu kör vi igång med en liknande tävling igen som den jag avslutade igår. Det är alltså smycken som jag hittade i min smyckes-korg då jag städade. Först tänkte jag sälja smyckena, men jag tänkte att jag kan ju lotta ut dem till er istället. Den här gången kan ni vinna ett av dessa armband . Båda armbanden är använda endast en gång och är i fint skick. Två av er kommer att vinna varsitt armband.
För att tävla så ska ni göra följande;
1. Skriv vilket av armbanden du vill ha om du vinner, nr 1 eller 2.
2. Om du vill dubbla dina chanser att vinna, så ska du "gilla" min blogg på facebook, här. Skriv då ditt fullständiga namn i kommentaren så att jag kan kolla upp att du gillat.
3. Vill du öka dina chanser ytterligare? Länka då till tävlingen på din blogg, o låna även gärna bilden .

Tävlingen avslutas 19.3, alltså om nästan 3 veckor. Jag står för frakt då armbanden skickas.
Lycka till! ♥  
 
TÄVLINGEN ÄR AVSLUTAD!

19 kommentarer:

  1. Hej, jag skulle vilja vinna nr. 1 :)
    och jag gillar redan på facebook ;) Annie Hjelm

    SvaraRadera
  2. jag sku vilja vinna armband nr.1 :) och jag gillar din blogg på facebook! :) Nina Nymark

    SvaraRadera
  3. Hej, jag vill ha armband nr.1
    Jag har gillat på facebook och gjort ett inlägg i min blogg.

    SvaraRadera
  4. Ja sko vila ha nr 2 ifall ja vinder å jag både gillar på fb samt ha länka på bloggen :

    http://sarahelisabeth.blogg.se/2011/february/tavling-5.html

    SvaraRadera
  5. sv; ja den är så söt, köp en lika på H&M du med gullan :)

    PUSS

    SvaraRadera
  6. Jag vill jättegärna vara medoch tävla!=)

    1). Om jag skulle ha den stora äran att vinna, skulle jag helst av allt vilja ha armband nummer 2:)

    2). Gillar redan dig på facebook:) Heter "Zandra Svantesson" där.

    3). Har länkat till dig och tävlingen på min blogg här:
    http://valkommenhemtillzandra.blogg.se/2011/february/tavling-213.html#comment

    Mejladress: zandra_svantesson@hotmail.com

    SvaraRadera
  7. Hej, jag vill gärna vara med :) Önskar vinna nr 2.

    Har gillat på Fb, Carita Turkos.


    Mvh, Carita
    turkost@gmail.com.

    SvaraRadera
  8. Skulle vilja vinna nr 1 och jag har redan gillat på fb.
    facebook namn: Cindy Vuong

    SvaraRadera
  9. Jag är med och skulle vilja vinna nr 1

    SvaraRadera
  10. Jag skulle vilja vinna nr. 1. :) Har gillat på facebook (Anja Håkanson) och har länkat här: http://anjatavlar.blogspot.com/2011/02/armband.html. :)

    anjahakanson@hotmail.com

    SvaraRadera
  11. Skulle gärna vilja vinna nummer 2 =) Snyggt. Kram! iceblueeyes_85@hotmail.com

    SvaraRadera
  12. Hej hej klart man är med! Skulle vilja vinna nr 1. Har gillat på fb! (elin Jonsson)

    *håller tummarna*

    KRAM

    SvaraRadera
  13. Jag har gillat på facebook (Isabelle Olars) och jag har även länkat till tävlingen på min blogg: http://bellaolars.blogg.se/2011/march/tavling-1.html

    Om jag vann skulle jag vilja ha armband nummer två, underbart vacker!

    SvaraRadera
  14. Hej! Om jag vinner vill jag vinna nummer 2. Jag har gillat på facebook (Jeanette blom) Och skrivit ett inlägg på min blogg.

    Mitt inlägg:

    http://kawaiihanashi.blogg.se/2011/march/med-i-tavling.html

    Hoppas hoppas hoppas.... :D

    SvaraRadera
  15. Jag är med! :D
    Hade velat vinna nummer 2! :')

    email: sara_q@live.se

    SvaraRadera
  16. Självklart vill jag va med!!!
    Om jag vinner vill jag gärna ha nummer 1!
    jag har gillat på FB ( barbados jenn) och länkat här:
    http://barbados.blogg.se/2011/march/19-mars-armband.html

    SvaraRadera
  17. Jag skulle vilja vinna nr 1 :)
    pannan_91@hotmail.com

    SvaraRadera
  18. Är med och tävlar med en lott. Jag hoppas jag har turen att vinna nr 2 så jag kan få ge den till en vän som hjälper och stöttar mig. Hoppas på tur.
    kramar Anna

    SvaraRadera
  19. jag vill ha armband nummer 2 å jag gillar på fb :D
    linda westerlund

    SvaraRadera