tisdag 17 maj 2011

Vinn tandblekningstandkräm!

Nu har ni chansen att vinna en av tandblekningstandkrämerna som jag fick hem från Brilliantsmile

Det ni behöver göra för att vara med och tävla är;

1. Gilla min sida på Facebook {länk} och skriv nåt gulligt i loggen.
Eller; Följ mig på Bloglovin' {länk uppe till höger här på bloggen} och gilla det här inlägget.
Gör alltså minst ett av dessa alternativ, om du gör båda så har du såklart större chans att vinna! 

2. Vill du öka din vinstchans ytterligare? Skriv då om den här tävlingen på din blogg. Låna då bilden från det här inlägget, och länka direkt till tävlingen.

3. Kommentera det här inlägget med vad du gjort, så räknar jag ihop om du deltar med en, två eller tre lotter (en lott för varje grej du gjort). Skriv länken till ditt blogginlägg ifall du bloggat om tävlingen. Ange också ditt facebooknamn ifall du gillat & skrivit på Facebook, samt din e-postadress så att jag kan kontakta dig om du vinner!

Tävlingen avslutas 24.5, alltså om en vecka. Lycka till! 
  

TÄVLINGEN ÄR AVSLUTAD!

15 kommentarer:

  1. Hej hej! :D No ha ja gilla sidon diin på Facebook å skriva en liten kommentar i loggen. Saan lag ja en länk i statusen miin å (Jennifer Åström)! :D
    mailen e: miipi@hotmail.com

    SvaraRadera
  2. Hej!
    Jag e gärn me o tävlar =) Jag följer de rej på Bloglovin.

    santtu_nyberg@hotmail.com

    SvaraRadera
  3. Jag gillar din sida på FB och har skrivit något i loggen(Sabina Morgenstern) samt följer dig på Bloglovin'. :)

    chobb88@hotmail.com

    SvaraRadera
  4. Oj, glömde skriva att jag har länkat till din blogg från min blogg också.

    SvaraRadera
  5. är gärna med och tävlar! :)
    och följer dej redan med bloglovin.

    SvaraRadera
  6. Jag är med och tävlar :) Följer dig på bloglovin och har även gjort ett inlägg i min blogg och lånat bilden :) http://ninozia.blogspot.com/2011/05/jag-ar-med-och-tavlar.html

    SvaraRadera
  7. jag gör ju allt man kan göra. för jag ska fasiken vinna! ;)
    http://onedayinthelifeofjewel.blogspot.com/2011/05/brilliant-smile.html

    SvaraRadera
  8. Ja tävlar o. Sku sita fint me vit tändre i september så di matchar brudklänningen miin. ;)
    Ja följer på bloglovin'!

    SvaraRadera
  9. Klart jag är med

    Gillar på fB - Anna Lundkvist

    Följer dig redan och har nu gillat inlägget:)

    Har tipsat http://annastipsblogg.blogspot.com/2011/05/tandblekning_22.html

    SvaraRadera
  10. 1.Jag är med,och tar 3 lotter.

    Gillar dig på fB med namn Lili Ying.

    2.Följer dig på bloglovin,fick jag nr 42,och gillat inlägget.

    3.Har tipsat på min blogg:
    http://gratishav.blogspot.com/2011/05/vinn-tandblekningstandkram.html

    kram
    Lili
    Mail: he-jasmine@163.com

    SvaraRadera
  11. Emma Börjesson22 maj 2011 kl. 14:15

    Hej!
    Jag är gärna med och tävlar, skulle verkligen behövt ha vitare tänder!
    Jag satsar på en lott, jag har gillat din sida på facebook och skrivit en grej i din logg! (Vid namn Emma Börjesson)
    Ha en bra dag, från Emma_favoriten@hotmail.com

    SvaraRadera
  12. Hej är med och tävlar. Jag gillar på fb- Hanna Olsson

    Jag följer via bloglovin 42 följare.

    Jag länkat här: http://dennismama.blogspot.com/2011/05/tavla_4958.html

    Hanna Olsson
    http://dennismama.blogspot.com
    hanna____1986@hotmail.com

    SvaraRadera
  13. Jag är gärna med och tävlar och tar 3 lotter

    1. Gillar din blogg pa FB och har skrivit i loggan - Sofie Lindholm

    2. Följer din blog via bloglovin som nr 43

    3. Länkar i min blogg
    http://sofiestavlingsblogg.blogg.se/2011/may/24-maj-brilliantsmile.html

    Hàller tummarna
    MVH
    Sofie
    citcit.kuruyemis@gmail.com

    SvaraRadera
  14. Jag är gärna med :-D Har skrivit i din logg också! Isabell Lindmark heter jag på FB.

    Mail: isabellli@live.se

    SvaraRadera
  15. Är gärna med och tävlar, har lagt till mig som följare, nr45, har gillat inlägget, har länkat http://liselottess.blogspot.com/2011/05/tandblekningskram-245.html liselotte.202andersson@telia.com

    SvaraRadera