onsdag 20 juli 2011

Cencur -kökslåda före & efter

Första "nya" kökslådan på plats! 
   
 
Här får ni en cencurerad bild på en ny & en gammal kökslåda. Vilken tror ni det är som jag har fixat upp? Den övre eller undre? Inte så svårt kanske ;}
  

Åh vad jag är nöjd! Så nöjd så nöjd så nöjd.... :D Det blir så himla fint!
Första lådan var ju en test-låda i princip, så resultatet blev kanske inte 100%, men resten får jag göra 110% då istället. Det blir inte fler lådor idag, för nu ska jag packa snabbt, o sen ta en kall dusch innan jag hämtar Roy från jobbet.
  

Filmen jag skulle se var det tydligen nåt fel på, så den måste jag se en annan gång istället. 
  
Om vi inte hörs mer ikväll så hörs vi imorgon! Då blir det också balplastning ute på nån åker i Kovjoki några timmar.

Ha det bra 

12 kommentarer:

  1. Den övre såklart! Syns ju hur tydligt som helst. ;)

    SvaraRadera
  2. har du slutat jobba som barnvakt?

    SvaraRadera
  3. Betalar hyresvärden för hede tå? :)

    annars så har vi å hede köksinredningen som du nu lagar bort :p ja tycker he e fin :)

    SvaraRadera
  4. Båda skåpdörrarna är ungefär lika fina. Nästan onödigt att fixa om dem...

    SvaraRadera
  5. Mila} Nej jag jobbar nog ännu som barnvakt, men dom har inte behövt mig så mycket på sistone. Men nu i helgen ska jag troligen sitta barnvakt igen :)

    SvaraRadera
  6. Anonym} ..Men du har ju ännu inte ens sett dom? ;)

    SvaraRadera
  7. Man sir nog väldigt tydligt ho di sir ut eftersom e lyser väldigt myki igenomk "censueringen" :)

    SvaraRadera
  8. Kökslådorna har du ju bild av. Där kan ju alla se hur tydligt som helst, hur de ser ut/kommer att se ut!

    SvaraRadera
  9. Jo jag har bild på lådan, men inte en tydlig bild! Ni ser knappast vad det blir för färg på dom osv.. :)

    SvaraRadera
  10. sv: Ja föstar he :) ja tycker di e vit/gräddvit me gråsilver handtag :)

    SvaraRadera