torsdag 21 juli 2011

Hårproblem

Hej på er! Dålig bloggning idag... Har hittills varit ute på åkern hela dan, o nu ska vi snart fara till Sandsund. Ikväll ska jag kanske färga håret, för jag har världens äckligaste utväxt eftersom jag inte färgat håret på två månader! Ja, det är sant. Jag har bara använt färgmasker, o dom tar inte bort utväxten. Dock har jag lite beslutsångest på hur jag ska färga... Men det lär ju visa sig :}
 
Det kanske kommer upp nåt inlägg här än, men förbered er på att det blir ganska tyst här.
 
Ha det bra 
 

6 kommentarer:

  1. galet fin blogg!
    allt bra idag? :) ♥

    SvaraRadera
  2. är det du på bilden? Är du sådär smal? :O :O :O ser ju ut som ett anorexia barn........ :O :O fooooooooooood!!!!! va snäll med magen. pajja den:)

    SvaraRadera
  3. Elvo} Hahaha, ja det är jag, men tro mig, du behöver inte va orolig ;) Jag äter garanterat mer än medeltalet! Tyvärr ;)

    SvaraRadera
  4. sv: åh vad najs! jag mår superbra jag med! vgd? :)

    SvaraRadera
  5. vad är medeltalen? :)

    SvaraRadera