lördag 12 januari 2013

Exklusiv tävling där ni väljer vinsten!

Okej hörni, nånting spännande var ju på gång hade jag ju avslöjat. Ja, nu är det såhär, att jag har fått äran att lotta ut en supersnygg väska åt er från Sofia Moore. Så nu ska ni få spana in alla väskor och berätta åt mig vilken ni helst skulle ha chansen att vinna. Vinner du så får du hem den som just du har valt.
  
Här hittar ni alla väskor ni har att välja bland - Länk. Skriv namnet på väskan ni gillar mest i en kommentar till det här inlägget. Ni har drygt två veckor på er att delta i tävlingen, fram till söndagen den 27.1.

Vill du ha dubbelt så stor chans att vinna? Blogga då om tävlingen med en direktlänk till det här inlägget eller tipsa om tävlingen på Facebook. Skriv också i kommentaren att du gjort detta så att jag kan kolla upp det.

(Dom jag personligen gillar mest är dom här - Länk & länk)
  
Lycka till! 

39 kommentarer:

  1. Jag är med! :) Jag gillar mest "Turin Purse".

    Hälsningar,
    Sandra
    santtu_nyberg@hotmail.com

    SvaraRadera
  2. Jag gillar Valencia Purse bäst ! :)

    SvaraRadera
  3. Denna - > Zurich Purse < - Gillade jag mest.
    Jag är med och deltar och bloggar om tävlingen i min blogg också.

    SvaraRadera
  4. Kul :) Jag är med och tävlar! Min favorit är https://www.sofiamoore.se/product.html/morocco-purse?category_id=8. Klassisk och fin :)

    SvaraRadera
  5. Jag är med! :)

    Reykjavik Purse är min favorit!

    Länkar i bloggen också! :)

    SvaraRadera
  6. Valencia Purse tkr jag bäst om. Ser ut som en väska som kan ge det där lilla extra till t.ex. en fest outfit :)

    SvaraRadera
  7. Jag är med! :D

    Marseille Purse är mest min stil :D

    Va roligt med en sån här tävling !!
    Bloggar om den i min blogg också :)

    SvaraRadera
  8. Jag är också med! :)

    Marseille Purse tycker jag var finast. :D

    Johanna-1992-@hotmail.com

    SvaraRadera
  9. Jaag e meed! Marseille purse sku ja helst vila haa :D

    Tyvärr har ja int na blogg ti skriv om e på men ja hoppas he sku räck entå ;)

    SvaraRadera
  10. Ooh, kul tävling! Jag gillar "Turin Purse" mest.

    Bloggade om tävlingen :)

    SvaraRadera
  11. Monaco purse, enkel och snygg!! Länkar på facebook om tävlingen :)

    SvaraRadera
  12. Jag tycker mest om "Turin Purse" jag delar tävligen vidare på min facebook för en extra chans att vinna :)

    SvaraRadera
  13. kul Sara! jag skulle välja Turin Purse! :)

    SvaraRadera
  14. Jag vill gärna vinna denna:) https://www.sofiamoore.se/product.html/morocco-purse?category_id=8 DEn vill jag gärna vinna :)

    SvaraRadera
  15. Najs! jag gillade mest Zurich Purse ;)

    SvaraRadera
  16. Är med och tävlar!
    "Valencia Purse" är favoriten :)

    SvaraRadera
  17. Jag är med!länkar tävlingen på min blogg :)
    Turin purse tycker jag mest om!

    SvaraRadera
  18. Najs! :)
    Jag är med. Har länkat på facebook oxå! Tycker bäst om Zurich Purse.

    SvaraRadera
  19. Jag är med, gillar mest Turin purse :)

    SvaraRadera
  20. Jag är också med och tävlar och tycker turin purse är snyggast :)

    SvaraRadera
  21. perfekt! turin purse skulle jag välja :D

    SvaraRadera
  22. Jag vill vara med och tävla, tycker mest om Turin purse.
    senlund@abo.fi

    SvaraRadera
  23. Jag vill vara med o tävla. :) Jag tycker bäst om Zurich Purse. :)


    chobb88@hotmail.com

    SvaraRadera
  24. jag är med också och jag gillar bilderna dina

    SvaraRadera
  25. Jag är med, gillar mest Marseille Purse! :)

    SvaraRadera
  26. Jag är med, gillar Reykjavik Purse mest.

    SvaraRadera
  27. Jag är gärna med i tävlingen och jag blev helförtjust iZurich Purse accessoarer.

    Jag har delat tävlingen till min face book.anette meg carlsson.

    Hoppas på turen att få vinna en vacker kvinlig väska till vårens fester.

    anette carlsson

    nettan.klar@gmail.com

    SvaraRadera
  28. jag är med. om jag vinner så väljer jag turin purse.

    jenny_haverinen@hotmail.com

    SvaraRadera
  29. gillar Marseille Purse bäääst!:)

    zanttux@live.se

    SvaraRadera
  30. Jag är med! Om jag vinner så väljer jag Zurich Purse.

    calang@abo.fi

    SvaraRadera
  31. gillar Marseille Purse :)

    malin.aura@netikka.fi

    SvaraRadera
  32. Tänka sig vad man kan hitta för trevligheter om man följer upp bloggkommentarer i sina favoritbloggar. 'Marseille Purse' skulle vara mitt val! En perfekt vinst för övrigt med tanke på att jag just nu letar efter en kuvertväska. Detta kallar jag tajming. :)

    SvaraRadera
  33. Jag tycker bäst om Valencia Purce :)

    amanda.granholm@abo.fi

    SvaraRadera
  34. Jag vill vara med och tävla om Valecia purce :)

    SvaraRadera
  35. Jag är med! Om jag vinner vill jag ha Turin Purse :)

    jes.jon@hotmail.com

    SvaraRadera
  36. Kul, jag är också med, väljer Turin Purse :)

    marlene.hogholm@novia.fi

    SvaraRadera
  37. Ja e mee! Turin Purse gillar jag bäst :)

    SvaraRadera
  38. jag e med å jag gillar Zurich Purse mest :)
    westerlund.linda@hotmail.com

    SvaraRadera
  39. Jag e med! Gillar Reykjavik.

    SvaraRadera