lördag 29 maj 2010

LÖRDAG

Godmorgon! Nu har jag sovit första natten i min stuga! Maria & Heidi sov där också :} Igårkväll satt småtjejerna ihopkurade under varsin filt i soffan och såg på film medan jag städade & plockade lite. Sen blev dom trötta, så for vi o sova i min stooora säng (som är 2,40m bred ;}). Alecia sov med oss också! I morse blev hon otålig och började gnälla, så vi steg alla upp runt 7-tiden(!). Jag gjorde knäckebröd, flingor & o'boy åt oss.
Nu är vi hemma, och jag ska strax hoppa i duschen. Klockan 16 ska jag & Roy på Jennys examensfest i Socklot. Igår handlade vi en superfin present åt henne, som jag tror hon kommer att tycka om! :} Ikväll far jag, Roy, Jenny & Conny till stan, och fortsätter fira Jenny där. :} Det blir troligtvis O'Learys, och kanske Melody. Det kommer bli en superbra dag/kväll/natt!!

Ps. Sorry för värdelös uppdatering den senaste veckan, men jag har som sagt haft fullt upp med flytten. Men nu börjar jag snart ha ordning på allt, så snart blir jag flitigare med att blogga också!

Jag laddar upp bilder senare, eller imorgon!

Ha en bra lördag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar