torsdag 20 maj 2010

MIN TORSDAG + DAGENS OUTFIT

Jag ska berätta lite kort om dagen. Jag for till skolan till 8:00. Vi åkte iväg till Molpe för att fortsätta med ytfärgen på paviljongen. Det var nästan för varmt för att jobba, men det blåste friskt ute vid vattnet, så det gick bra ändå.
Vi åkte iväg till Korsnäs på lunch, sen tillbaks för att fortsätta måla. Vi jobbade nån timme, o så for jag, Cecci, Ullis, Kim & Anna till en restaurang i närheten och satte oss på ute-terassen och åt glass. Det var skönt och avsvalkande! Sen fortsatte vi jobba en stund o så slutade vi kl. 15:15 och åkte tillbaka till skolan.
Jag åkte raka vägen hem och tog en välbehövd kall dusch. Sen hann jag städa lite och packa ner en hel del kläder innan Roy kom hit med min familjs familjebil (en Chrysler Voyager från 90-talet) hahaha ;} Han tog den bilen så att han skulle kunna ta hem så mycket grejer som möjligt.
Nåja, vi myste en stund, o så for vi till Brändö-grillen och åt varsin supergod hamburgertallrik! Sen var vi mätta & belåtna, så vi började genast packa bilen full med grejer. En byrå åkte in i bilen, och massvis med påsar som innehöll kläder & grejer. Så nu känns lägenheten lite större & luftigare. Dock var det bara en liten del som åkte ut idag, det mesta är ännu kvar. Imorgon tar jag själv hem så mycket som får plats i bilen, och nästa vecka kommer mamma & Roy hit och hjälper mig att få hem det sista.

Roy for hem runt 20:30-tiden ikväll, så nu är jag ensam med Alecia igen.
 
Här är dagens outfit som jag lovade. Dock bara en halvbra bild, jag blev misslyckad på alla kort idag.. 


Min sötaste finaste älskipälski för några timmar sen 

Roy kommer att vara i Kurikka hela helgen, men med lite tur hinner jag träffa honom snabbt imorgon innan han åker.

..Med andra ord har jag inga planer i helgen. Så om nån vill hitta på nåt så är det bara att höra av sig! :}

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar