söndag 30 maj 2010

MOBILBLOGG

Hallå! Jag ligger i Roys säng och bloggar från mobilen. Jag känner mig slö idag, och mer förkyld än vad jag var igår! Men jag ska ändå orka med en hel del idag. Jag tänkte att jag ska ordna upp det sista i min lilla stuga så att det blir riktigt hemtrevligt och mysigt! Jag vill bara åka dit o börja på nu, jag trivs så bra där!! :} Så fort allting är klart där, så ska jag ta kort så får ni se!

Det blev ju utgång igår. Dock var vi alla lite trötta (speciellt Jenny som hade firat hela dan) så vi var bara ute till 2, men vi hann äta god och lyxig mat, dansa rövarna av oss, och dricka både vin, drinkar och shots. Idag mår min mage inte så bra, men det är det värt! :}

Nu ska vi åka iväg till Connys för att hämta min kamera som jag glömde i Jennys väska. Om jag hittar några bra bilder från igårkväll, så laddar jag upp dem sen!

Ha en bra dag!

2 kommentarer: