måndag 24 maj 2010

SOMMARSTUGAN

Jag slänger upp lite detalj-bilder från min stuga som jag ska bo i i sommar. Ni får helhetsbilder sen då jag flyttat in dit & allt är klart.

Vardagsrum 


Kök 


Sovrum 


Jag växte upp i denna stuga, o då jag var 3½ år så flyttade vi dit vi (eller ja, min familj) bor nu. Sen bodde fammo i den lilla stugan, men för några år sen flyttade hon till stan. Tapeter & vissa möbler är ännu de samma som då fammo bodde där, därav lite gammal & lantlig stil. Men det ska vara så i en liten sommarstuga! Jag gillar gardinerna. De är gamla, men samtidigt charmiga och söta. Eller hur? O så älskar jag spisen i köket! En sån har vi hemma också, jag älskar att man tagit vara på det gamla!

Jag kommer att trivas superbra där i sommar, längtar bara efter att få flytta in!

1 kommentar:

  1. Oj va mysigt med egen stuga! Ska bli skoj att se lite bilder på den senare :)

    SvaraRadera