onsdag 26 maj 2010

SVAR PÅ MIN FRÅGESTUND

Anonym sa...
har du stor familj? du verkar ha många syskon :P
Svar: Ja, jag har ganska stor familj. Jag har 6 systrar och en bror.

Anonym sa...
Vad tycker du om bloggen http://klackarnaitaket.blogg.se som var på Blogawards i höstas?
Svar: Jag hade aldrig läst eller hört talas om bloggen förrän du skrev den här frågan. Men jag kikade in på bloggen, och jag gillade den från första stund!

Anonym sa...
Vill du ha barn? Isf hur många och pojkar eller flickor? Jag vet, man kan ju inte välja d där precis, men man kan ju få drömma :)
Och vad är ditt favorit tv-program, sällskapsspel och din favoritmat? ^^
Och vad är din favoritfärg? Sådär överlag eller bara just nu! :)
Svar: Jag vill ha två barn. Det skulle vara kul med tvillingar, men jag har egentligen inte så stor skillnad. Man är ju såklart glad åt det man får :)
Mitt favorit tv-program..? Hmmm.. Jag vet inte, men jag missar aldrig ett avsnitt av Top Model. Sen tycker jag om Bonde söker fru och Ensam mamma söker, men det sänds ju inte just nu. Jag tycker om underhållande program, gärna med lite kärlek & drama.
Jag har inte spelat sällskapsspel på evigheter, så jag kan tyvärr inte svara på det.
Jag älskar leverbiffar med potatismos och lingonsylt!
Mina favoritfärger just nu är beige, blått, vitt, aprikos, korall, lila och turkost.

Tack för era frågor! Ni kan såklart fortsätta ställa frågor till mig, så svarar jag antingen i er blogg (OM ni har en blogg), eller så gör jag ett skilt inlägg, precis som detta.

Nu ska jag skriva ett kort till vår klassföreståndare, samt kolla så att presenten är ok. Han ska få vin & blommor av oss imorgon. :}

3 kommentarer:

  1. vad heter dina systrar?

    SvaraRadera
  2. Marianne, Anna, Linda, Janina, Maria och Heidi.

    SvaraRadera
  3. missar är söta som vill vara med överallt (:

    SvaraRadera