tisdag 18 maj 2010

TACK!

God morgon! Alecia väckte mig tidigt i morse, men lika bra det, så hann jag duscha, ringa några telefonsamtal samt skicka iväg lite mejl innan jag far till skolan. Nu sitter jag och lyssnar genom min spotify-lista och läser lite bloggar. Om en timme far jag iväg mot skolan, så hinner jag äta lunch där innan vi börjar också, så slipper jag laga mat själv ;} Jag tror att vi far till Molpe idag, målar2 och inredarna tog över det sista i fähuset, så vi är i princip klara med det. Så nu ska vi satsa det sista på paviljongen i Molpe. Tänk, inte ens två veckor kvar i skolan innan vi får sommarlov!! Ofattbart! Och detta kommer att bli bästa sommaren nånsin!! Det är jag helt övertygad om! Åh jag är så lycklig på alla sätt & vis, det kunde inte bli mycket bättre nu alltså!

..Och ännu bättre blev det i morse då jag läste mina kommentarer o en gullig läsare hade skrivit nånting jättefint åt mig! Tack "Julia", det värmde ända in i själen! Några fina ord kan göra så mycket!  

Bilder från igår.

1 kommentar: