fredag 18 juni 2010

OH HAPPY DAY!

Jag & älski var ju som sagt till Vasa igår. Vi gick på fem visningar, och alla fem lägenheter var bra på sitt sätt. Och alla hade nåt minus, utom en. Vi diskuterade, funderade, grubblade & planerade.. O kom fram till att vi måste få den där perfekta lägenheten. Jag ringde några samtal, och nu är lägenheten vår!! Eller ja, vi är ju hyresgäster, men ändå :D Vi flyttar in i slutet av juli eller början av augusti, och allting kommer att bli så perfekt! Jag har tyvärr inga bilder att visa, men det är parkettgolv i nästan hela lägenheten, fint sovrum, stort kök, stort fint wc, snyggt vardagsrum, stor inglasad balkong, rymlig tambur... Och det finns diskmaskin & tvättmaskin, det är fin utsikt, bra läge, husdjur är tillåtet... Ja, vad mer kan man begära?
Jag-är-lycklig!

Idag har jag jobbat sju timmar på butiken. Det gick bra, jag var så glad över lägenheten. Då jag kom hem runt 20:30 var jag dock supertrött (vilket jag ännu är), så jag borde snart gå o lägga mig. Jag är i Sandsund hos Roy, vi ska iväg och skriva hyresavtal med hyresvärden imorgon. Åh! :D
Sen blir det troligen ett besök till FPA, o sen ska vi jobba kvällsskifte båda två.

Nu ska jag bädda åt oss och krypa ner under täcket.
Sov gott! :*


Bilden är ett år gammal.

2 kommentarer:

  1. ha do använd na locktang ele ha do fläta tå do ha laga håri tideen? :) he e skitfina lockar :)

    SvaraRadera
  2. Tack ska du ha! :} Jag har använt vågtång i hela håret, o så har jag tvinnat pannluggen. :}

    SvaraRadera