söndag 11 juli 2010

EN LISTA NU IGEN DÅ..

..Bara för att :)

Dagens låt: Har suttit och lyssnat & sjungt till Roys musik hela dan, tur att han har bra musiksmak! :)
Dagens outfit: Först shorts & linne, sen tunika, nu shorts & pyjamaströja.
Dagens happenings: Återhämtning från igår (haha), dvs bara ta det lugnt & äta fet mat.
Dagens trevligt: Solen!
Dagens otrevligt: Jag är så klumpig & klantig! Faller & skadar mig hela tiden!! Aj aj...
Dagens smart: Att duscha nu ikväll istället för att spara det till imorgonbitti som jag oftast gör.
Dagens osmart: Allt onyttigt jag proppat i mig idag, suck...
Dagens godis: Lösgodis
Dagens köp: Godis, grillmat...
Dagens saknad: Många :(
Dagens humör: Helt ok.
Dagens favorit: Alecia & älski
Dagens TV: Inget, skönt!
Dagens frukost: Inget
Dagens lunch: Smörgås
Dagens kvällsmat: Osthamburgare & pommes. Usch, aldrig mer!
Dagens träning: Att vifta febrilt med armarna då jag ska säga nåt åt Roy då han sitter med sina super-isolerade hörlurar på sig vid datorn.. Suck haha.
Dagens mys: Älski
Dagens hangup: Varför är killar så svåra att förstå sig på??
Dagens sanning: Jag blir deprimerad då jag läser om hur "alla andra" reser överallt hela tiden.. Själv har jag aldrig rest nå längre bort än Sverige!! Jag vill så sjukt gärna åka till London eller typ till Grekland! Men alltså.. Hur har folk råd med allt? Nåja, det kanske blir en kryssning till hösten. Vi får se!


Bild från september -09.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar