fredag 1 oktober 2010

STAN & IDOL

Jag & gubben for som sagt in till stan. Jag hittade ganska fort en perfekt present åt lillebror, men jag kan inte skriva vad det var här, ifall han läser min blogg ^^
Jag hann prova lite kläder inne på h&m också, men jag köpte inget! Eller ja, två hårklämmor för 1,95€, haha. O sen handlade vi lite nödvändigheter på CityMarket bara. Roy var nog lite smått chockad över att jag inte kom hem med ett enda plagg från stan ;) Själv handlade han lite teknikprylar på Clas Ohlson.
1-0 till mig!

Bl.a. dessa skor provade jag på h&m, o gud vad snygga de var i verkligheten!! Så nu är frågan: Köpa eller inte köpa? Jag har länge spanat in dem på hemsidan, men inte vågat beställa. Men nu, efter att jag provat dem, så hade jag köpt dem direkt om jag hade haft pengar i överflöd, men men. Få se nu, kanske jag äger dem ännu en vacker dag ;)

Nu börjar Idooool!

4 kommentarer:

  1. Skorna e snygga o. ser sådär härligt "höstiga" ut - haha, om man kan uttrycka sig så! :D Men e de så sköna de ser ut i verkligheten också eller? :)

    SvaraRadera
  2. Jo dom var faktiskt riktigt sköna! Dock kändes dom inte så stadiga, men det är ju h&m-kvalitet så ;)

    SvaraRadera
  3. De låter ju bra :) Haha - nå man kan väl egentligen int förvänt sig så mycke mera av h&m :D

    SvaraRadera