tisdag 30 november 2010

I'M SORRY

Jag ber om ursäkt, men jag har inte haft nån tillgång till dator på hela dan! Jag har varit nära att dö av tristess alltså! Men nu fick jag låna Roys laptop, så nu är allt frid & fröjd igen, haha.

Jag hämtade ut två tunga paket från Avon på posten idag, o jag tog med mig Roy så att han fick hjälpa mig att bära. Det ena paketet vägde nästan 20kg!! Så jag har haft en hel del att göra nu ikväll, men det är ju bara roligt :D En stor låda full med julklappar hade jag beställt också, tänk vad praktiskt att jag slipper springa så mycket i affärerna för att leta julklappar i rusningen före jul. Så denna låda ska jag också ordna upp och kolla vem som ska få vad. Tur att jag är ledig imorgon, för jag känner på mig att det kommer att bli en låååång kväll ;)
 

Två cambilder som är tagna alldeles nyss. Alecia ville inte vara med på bild ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar