tisdag 7 december 2010

MORGONBABBEL

God morgon! Jag sov gott inatt trots allt, men ändå är jag döslut nu. Tog en dusch för att piggna till lite, dock utan resultat. Ska trycka in lite frukost snart i form av jullimpa med leverkorv och ett juiceglas o se om det hjälper. Annars vaknar jag väl nog till då jag går utanför dörren i kölden.

Idag ska vi som sagt måla takdekorationer i ett ålderdomshem i Malax. Jag & Mia ska jobba i ett rum, och två andra ur klassen jobbar i ett annat rum. Resten av klassen spacklar i ett nybygge i Molpe. O jag är inte avis! :D
Jag ska försöka komma ihåg att ta bilder på vårt projekt så att ni får se vad vi sysslar med.

Jag satt uppe rätt sent inatt o fixade med Avon-annonserna, så idag efter skolan ska jag fara o hänga upp ett blad på antingen Minimani, Prisma eller CityMarket. Jag har bara ett annonsblad som är helt klart än. Ska fixa dom andra så fort jag kommer hem. Det tar sin tid, för jag gör det sista för hand med penna & sax.

Jaja, ni får se sen så att ni vet vad jag babblar om. :) Nu måste jag börja laga frukost åt mig, o sen dra på mig målarbyxorna o brumma iväg till skolan.

Vi hörs sen. Ha en bra dag! ♥ 
  

1 kommentar:

  1. visa en bild av affischen här på bloggen också :))

    SvaraRadera