fredag 3 december 2010

NATTBABBEL

Jag har haft en väldigt trevlig kväll med mycket prat & skratt med våra fina vänner. Dom hade dessutom med sig knäck gjord på vitchoklad som var supergod. Tack för en superbra kväll Sarah & Johnny! :)

Nu ska jag vänta några minuter innan jag går in på nätbanken för att kolla om skatteåterbäringen har kommit. Isåfall blir det troligtvis ett dataköp för mig imorgon :D

Imorgon blir det tidig väckning, för jag ska föra bilen på service 8:30. Men jag kan därifrån sen eftersom det är här i Brändö på YA som jag ska lämna bilen. Alltså ungefär 500 meter härifrån, högst. Sen tror jag bestämt att jag skiter i att fara till skolan på engelska som jag egentligen skulle ha från 10-13, för jag pallar helt enkelt inte med den där tröga skitgubben just nu. (Ursäkta mina mogna ordval, hahaha)

Innan jag avrundar för inatt så tänkte jag bjuda på två bilder, som Roy hittade på sin dator, som är lite mer än två år gamla, från då jag ännu kämpade med förlamningen. De flesta av er känner säkert inte ens igen mig, och det är helt förståeligt. Jag känner knappt igen mig själv. Nåja here we go:




Ja, vad ska man säga?... :)

1 kommentar:

  1. Tack själv för en trevlig kväll! :)

    Nåmen, va söt du va ^^ å jo, verkligen olik dej! Tänk att en människa kan änder sådi mycki på så liti som två år :)

    SvaraRadera