tisdag 11 januari 2011

DE E MYCKE NU

Håret blev mycket bättre, dock tror jag inte att andra ser så stor skillnad. Men det var inte meningen heller. Tror jag ska lägga i några fler slingor där bak, blev mest framtill.
O så har ju mamma, pappa, Maria & Heidi varit här. Vi for in till stan o handlade lite smått, o så drack vi kaffe o kollade tv en stund innan dom for hem igen.

Nu har vi borrat & grejat ett tag, o smällt upp en hylla.

Jag med slagborren...


Och resultatet...

Nu är jag såå trött efter denna hektiska & tunga dag, så jag ska snart gå o lägga mig så att jag orkar med morgondagen som kommer att bli minst lika tung & lång. Undrar om jag orkar sätta i några fler slingor innan jag går o lägger mig..? Puh...

..O åh så skönt med en ren & välstädad lägenhet! Verkligen värt mödan.

5 kommentarer:

  1. Vad beror utslagen, du har i ansiktet, på? Har du blivit allergisk mot något, för du har inte haft dem förut?

    SvaraRadera
  2. Jo jag har haft dem förut, men på den där bilden har jag inget smink helt enkelt. Dålig hy, som har blivit värre senaste tiden :/ (Om du kollar på headern så ser man nog dem där också, även om jag har smink på den bilden)

    SvaraRadera
  3. aha, men det såg lite ut som en allergisk reaktion på något.. Något som skulle vara intressant är att du skulle ta och jämföra bilder där du har smink och utan.

    SvaraRadera
  4. Nej det tänker jag inte göra. Inte i det här skedet :P

    SvaraRadera