torsdag 13 januari 2011

JAG HAR FÅTT JOBB!

Grejen jag var på nu ikväll, så var nästan som Sara gissade; En jobbintervju. Fast inte riktigt. Men jag har träffat en familj som jag ska börja jobba hos, som barnvakt. Det kommer att bli superskoj, jag längtar redan till lördag då jag troligen ska dit första(andra) gången :D


Jag tog en uppfriskande promenad hem sen, behövdes efter alla dessa chokladkex som råkat slinka ner idag, ooopsi!

Nu sitter jag med huvudvärk o undrar om jag alls kommer att orka fara till skolan imorgon..? Ska gå o lägga mig i tid så får vi se hur jag mår imorgon. Har ju rätt lång dag imorgon också.. 8-16:15, suck.

1 kommentar:

  1. Hej :) Jag vet faktist inte om det finns något lika.. hmm..Finns ju nåt som heter konstindustriella högskolan i hesa..vet inte riktigt vad de erbjuder, lite allt möjligt. Har hört att det är svårt att slippa in dit då de e så många som söker.. Skolan jag går i kommer ju att flytta till jeppis 2012 till nya campus( där musikinstitutet ligger) så det kommer nog bli ganska fint där och mera människor. Sen finns det ju mycket utbud i sverige, men mycket är ju sånt som kostar att gå i. Sökte ju till åbo också på kläd design , där har de i alla fall det och möbel design inom novia det också. :)

    SvaraRadera