måndag 10 januari 2011

LIST

Nu tänkte jag fylla i en såndär kul lista, i brist på annat;
 

Dagens låt: Usher -More
Dagens outfit: Målarkläder i skolan, nu mjukiskläder.
Dagens happenings: Skola, borra & fixa i lägenheten, promenad, hämta ut paket, blogga & kolla Top Model.
Dagens trevligt:
 Top Model 15 börjar, wohoo!
Dagens otrevligt:
 Tröga människor i trafiken.

Dagens smart: Att jag gick till posten istället för att ta bilen ;}
Dagens osmart: Handlade godis...
Dagens godis: Choklad
Dagens köp: Godis bara.
Dagens vill ha: Ett gymkort samt motivation till att träna.
Dagens humör: Jag har varit trött =lättirriterad, och glad!
Dagens favorit: Soffan & TV:n.
Dagens TV: Lyxfällan, Cops, Top Model.
Dagens frukost: Smörgås med leverpastej & gurka.
Dagens lunch: Potatis & nån sås, o sallad.
Dagens kvällsmat: Ägg & bacon.
Dagens träning:
 Promenad.
Dagens mys:
 Kissemissarna :}

Dagens hangup: Varför blir min förkylning aldrig bättre?...
Dagens sanning: Jag stormtrivs i vår lya!

Morgondagen: Ledig från skolan, wohoo! Det blir lite ärenden, storstädning o så kommer familjen på besök! :}
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar