måndag 10 januari 2011

PUST & FLÅS / KLÄDER TILL SALU

Puh, äntligen hemma! Vi har suttit i bilen mer än vad vi har jobbat idag. O det tar på krafterna! Jag är helt slut. Är fortfarande förkyld dessutom...
Jag började på med mitt yrkesprov i spackling idag, o hittills går allt finfint. Jag tycker verkligen inte om att spackla, men jag ska verkligen försöka göra det så bra som möjligt nu så att jag kan bevisa för mig själv att jag kan! ..O så att jag får ett bra vitsord för det ;}

Jag lånade hem en slagborr från skolan idag, så nu ska fler tavlor & hyllor upp på väggarna! Jäkla betongväggar som ska göra allt så komplicerat... Jag ser framemot att få börja borra & greja, lite tavlor gör så mycket :}

O på tal om annat; Om ni har lust så kan ni ju kika in här {http://www.syrransgarderob.fi/?s=saragunmarie} Där har jag lite kläder & grejer till försäljning. Om ni vill köpa nåt så går det bra att ni hör av er via bloggen eller min mail {sara_westerlund743@hotmail.com} Priserna går även att förhandla om på vissa produkter, så om du är intresserad av nåt men tycker att det är för högt pris, så hör av dig då så fixar vi det! :}

Lite mer grejer ska jag slänga upp dit snart också...

Bl.a. detta säljer jag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar