söndag 9 januari 2011

SVAR PÅ KOMMENTARER

"du skrev du blivit sponsrad med en massa saker, hur blir man sponsrad?! jag vill oxå ha :)"

Om man vill bli sponsrad så kräver företaget för det första att man gör ett samarbete med dem, t.ex. gör ett inlägg om dem o deras produkter i sin blogg, så kanske man får nån produkt i gengäld. Dessutom kräver dom oftast att man har ett visst antal läsare på bloggen, annars lönar det sig inte för företaget. Men hör av dig till nåt företag som du vill göra ett samarbete med, man vet inte förrän man har provat! ;} Lycka till!

"Kan du berätta mer om kostrådgivaren du besökte? vad det kostade, om det var bra osv?? Jättefin blogg :)"
 
Tack du! :} Eftersom jag var medlem på Wasa Sports Club så fick jag gå gratis till en kostrådgivare där (Om man inte är medlem så kostar det runt 20€ tror jag). Hon gav mig tips & råd för vad jag ska äta mycket av, o vad jag inte ska äta alls. O så gick vi genom maskinerna på gymet så att jag fick prova på dom rätta övningarna för just min kropp. Det var väldigt lärorikt o jag rekommenderar verkligen alla att gå till en kostrådgivare om man har problem med att äta rätt osv. 
 
"Vad har du "relation" till alkohol och droger?"
 
Oj, ingen relation alls haha. Eller ja, alkohol dricker jag ju, dock väldigt sällan! Ett glas rött nu & då, men jag är ut o festar ytterst sällan! Inte ens en gång varannan månad haha ;p O droger har jag aldrrig testat o kommer aldrig att göra det heller! :}

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar