söndag 13 februari 2011

Den stora dagen

Hej! Förlåt att jag inte har uppdaterat nå än idag, men jag har inte haft tid att sitta vid datorn. Jag vaknade i Sandsund kl. 9, hoppade i duschen, åt lite frukost o for hem till Kovjoki. Där var jag ett par timmar, o nu är jag tillbaka i Sandsund. Vi har ätit god mat bestående av lax, gräddfilssås, sallad o sånt. O istället för potatis fick jag ägg. Perfekt :)

Alla är helt ivriga här, för ikväll ska vi se Idolerna live!! Jag kommer nog inte att fatta det innan jag verkligen står där o får se dem på nära håll. Iiiih, roligast ska det bli att se Minnah, Jay, Olle & Andreas!

Jag & Roy kom hem från stan just, vi har varit o handlat lite ätbart så att vi inte svälter ihjäl i Idol-kön. För min del blev det mörkchoklad o en vattenflaska.

Nu ska jag börja välja kläder o göra mig i ordning, för jag ska vara i tid! Hellre stå ut o frysa en stund extra, än att komma sent o få en skitplats där man inte ser nåt. Jag ska ha en bra plats så att min kamera får gå varm :D

Vi hörs ikväll eller imorgon. Hoppas ni också får en superbra söndagkväll! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar