tisdag 8 februari 2011

Löshår / Detta har jag ätit idag

Puh, nu har jag satt fast ett x-antal keratinwax-slingor i mitt hår. Jag är långtifrån klar, men det får vara bra såhär för den här gången. Mina armar krampar typ, så jag fortsätter nån annan dag. Håret är ganska tunt än, så jag kan inte ha ner det, för då ser det fult ut. Men då jag har upp det i en hästsvans så är det ganska fint faktiskt! Så jag får gå runt i hästsvans nu tills jag har tid & ork för att sätta i resten av håret.

Gah, jag är helt slut nu. O inget sevärt kommer på tv, så det blir nog ett tidigt godnatt ikväll igen. Men inget slår ju känslan av att vakna o vara utvilad!

Jag håller på o kokar ägg nu, så imorgon blir det ägg & bacon till frukost. Mums!
 ..Jag kan snabbt skriva ner vad jag ätit idag också ifall nån är intresserad;

Frukost: Lite kebab som lämnade från igår.
Lunch: Två kokta ägg & majonnäs.
Mellanmål: En chokladbit.
Middag: Det sista av kebaben.
Kvällsmål: Ett par chokladbitar. Har inte fått i mig nåt annat nu ikväll. Jag tar igen det imorgon!

Mina fingrar vägrar samarbeta nu.. Måste-gå-o-lägga-mig!..

Så ja, vi hörs imorgon! 

Bilden har Julia Granbacka tagit. 

3 kommentarer:

  1. Jag er int så insatt med LCFH, men hur är det med alhokol? Är det okej? *nyfiken*

    SvaraRadera
  2. har ett tips på en bra jogurt att äta då man går på lchf; Turkisk jogurt! Supergott med bär och den innehåller grädde så den är fet och god :) så här ser den ut: http://www.lindahlsmejeri.se/produkter/turkisk-yoghurt.aspx

    SvaraRadera
  3. Anonym} Tusen tack för tipset, det ska jag testa! :)

    SvaraRadera